التسميات

الزوار

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

تحميل اغنية رامى جمال - افهمى 2013 mp3

تحميل اغنية رامى جمال افهمى 2013
اغنية
رامى جمال افهمى
تحميل اغنية رامى جمال افهمى mp3 ام بى ثرى ميديا فير
تنزيل اغنيه
رامى جمال افهمى 2013 مزيكا توداى وماى ايجى وعرب سيد
دونلود اغنيه
رامى جمال افهمى MP3
سمعنا - سماع اغنية
رامى جمال افهمى
اغنية رامى جمال افهمى mp3


حصريا اغنيه رامى جمال "



إفهمـى ,, ومن اللى فات اتعلمى ... فيه جسر لسه يوصلك وبلاش حبيبتى تضعفى وتستسلمى
إكسـرى ,, كل القيود اتحررى .... إيدى فى إيديكى وقررى إنك تعيشى حبيبتى عارفك تقدرى
أنا اهلك , أنا ناسك , بحس بنفس إحساسك ومبخبيش
انا ابنك , انا نيلك , انا اللى معاكى وباقيلك متتهزيش
يا بلدى متضعفيش لو ليلنا طال ومتقطعيش حبل الوصال
ماهو ده اللى صعب أتحمله ....




Download

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

المتابعون

مسلسل الحكر